zondag 16 november 2008

Puntjes op de i

Aangezien ik blijkbaar toch een beetje achterop hink met mijn verslagjes en het daardoor voor jullie misschien niet meer zo duidelijk is om alles te volgen, zal ik bij deze maar eerst wat helderheid scheppen.
Ondertussen, terwijl ik dit schrijf en de avond al lang is gevallen in het verre België, is week 5 net voorbij (verslagje hiervan volgt, hoor... hoop ik dan toch).
Sommigen onder jullie - alhoewel ik toch mijn bedenkingen heb omtrent jullie hersenpannen... - zullen nu wel denken dat ik de helft zit en zo stilletjesaan al mag beginnen denken aan terugkeren. Maar niets is minder waar: het bevalt me hier tot zover zo goed dat ik hier nog een kleine maand langer blijf dan gepland en zodoende pas terugkeer eind januari. Nog veel tijd dus én grootse plannen...

¡Pura vida!

Geen opmerkingen: